long long long time ago!! =O

Shoo bloggen =D länge sen va? i know men har inte haft tid, massa plugg, kompisar och varit med min kille hela tiden och aa inte haft tid =P men nu ska jag börja igen! bra va ? =D allafall idag va jag på bio med två killkompisar och Elin det va skit kul kolla på bröloppsfotografen tror ja den hette? skit tråkig tyckte vi men vi satt och flumma och allt typ alla klaga fan! Sen vi alla gick hem till mig satt snacka och allt sen alla gick hem sp har min dag varit.

och i torsdags tog vi vaccnin mot grisinfluensan och fan vad ont i kroppen jag fick dagen efter och bara lite feber så de va inte så jätte farligt =)

CYAA♥


Kommentarer
Postat av: Svensken, med utländska normala vänner.

" =D allafall idag va jag på bio med två killkompisar och Elin det va skit kul kolla på bröloppsfotografen tror ja den hette? skit tråkig tyckte vi men vi satt och flumma och allt typ alla klaga fan!"



Översättning på svenska:

Idag gick Sibel, en väninna och två manliga vänner på bio och såg den svenska dramakomedin Bröllopsfotografen. Sibel med sällskap kände inte igen sig i filmen och eftersom

deras föräldrar misslyckats med uppfostran av dem, satt de och skrek, kastade popcorn och förstörde bioupplevelsen för alla andra.



Djur.

2010-02-06 @ 15:07:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0