fuck yaaah!

assooo kollade nyss på en hoes blogg asso jag komentera så här ååh vad ful och så på henne hahahahaha! för hon har bråkat med min kompis och så lixxom sen hon skriver värsta inlägg på sin blogg om att jag är fet och allt? hahahahahah har inte fett nånstans på min kropp ärligt ;) sen jag fick veta att hon trodde att de va min kompis asso hon som hon har bråkat med elin asso och jag bah whaaaat??! hon säger så om min kompis ska slå henne asso!!!!! jag skrev till henne jag baaah checka ip nummer sen hon baah jaa jag har det och jag vet att det är du nånting sånt halllåå idjuuut!! haha cook synd om tjejen ändå har inte tid för snorungar men bråka och säga sånt om min bästis ouuuft då är man döööd =@!!!!!!!
är riiktigt flippad nu!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0