fyy fan bloggar aldrig!!

tjena lena mitt i bena !! nej ja driver! men a det va ett tag sist har aldrig tid vid datan =S men nu sitter jag hemma hos Issa och hon snarkar i soffan hon somna mitt i filmen med chipspåse i knät!=O vi kollade rush hour 3! och som sagt så somna den jäveln så jag satte mej vid hennes rosa lilla data!!!! HAHHAHAHA  hon har skit skit roliga bilder men vågar inte lägga in dom häraa på bloggen hon kommer döda mej!!
men nu lite om dagen!
vi åkte till tyresö för issa skulle köpa några skor dim va jätte snygga men sen så hade hon för så hon kunde inte köpa dom (hade inga pengar häller så kunde inte bjuda hade slösat allt innan på donken)  så vi åktre hem igen chilla i hby sen vi såg en alkis han satt på en bänk sen han gick upp gick typ tre steg sen han ramla BAMM på marken och somna hahhahahhahhaha fyyyfan största garvattacken vi fick fan!!
mer har inte hän idag!!
men asså seriöst issa snarkasr som fan haha men nu ska jag lägga hennes fingrar i vatten så hon kissar på sej! gahahahah jag är ju lite omogen iblan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0