cp dag

länge sen sist vet att alla snorungare har saknat mig!! men whatever tina horan färgade mitt hår i typ tisdags brunt skit fint hahahahahaha när jag satt med färgen i va jag skit rädd att det skulle bli grönt eller nått hahaha
igår hände de mycke först gick jag ut och träffade miriam tina melina jullan tasana amaz tyson chris och dante vi röte vpipa och sen hämta dante dricka han kan typ köpa ut och grejer är sjukt avis på han och blev änu mer avis att jag inte kunde dricka med dom hela kvällen va tvungen och gå mami ringde och tvingade mig gå hem för skulle passa catarina för hon skulle handla och såklart tänkte jag inte på att jag druckit så när jag kom hem så flippa mami på mig sen grät tyckte skit synd om henne men kunde fan inte göra nått va tydligen aspackad (det sa brorsan till mig idag) hon ville typ inte se mig så jag gick in i mitt rum efter typ 10 min kom papi in och skrek på mig så nu har jag utegångs förbud kul vaah??!!  hela sommaren asso fatta!! jag lovade elin och gå med henne och några andra på the voice!! =O det här är fan inte kul men ska försöka smöra och va den prefekta dottern  så dom kanske ångrar sig men tror inte dom kmr de...

Kommentarer
Postat av: tina

fan asso lovava världens ängel hemma din morsa kommer få dåligt samvete och åmngra sig hon brukar väl de du måst gå med oss säg att det va en engångs grej faan det får inte hända !!!!!<3

2009-07-30 @ 21:34:40
Postat av: Sibel

aa tro mig ska !!

2009-07-30 @ 21:35:18
URL: http://onlysiibel.blogg.se/
Postat av: Elin <3

meen fuck -.- du måste få det är fan viktigt första gången jag skulle träffa dej på sjukt länge ju :'(<33

2009-07-30 @ 21:36:17
URL: http://bebiiz.blogg.se/
Postat av: Sibel

ja jag vet det är fan inte kul ljag som har saknat dig <3

2009-07-30 @ 21:36:51
URL: http://onlysiibel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0