idjuutt ;)

oj har inte bloggat vettefaan varflr sitter vid datan hela jävla tiden!!???blabla har bara haft jävligt tråkit!! men nu snackar jag i telee med alex hahah han är sjuk i huvet ibland jag sov ioch han baah ringede baah VAKNA!! skrek i telefonen blev skiiit rädd där blev jag jävlit pigg hahahahahhhhahahahahahahahahahah!! sen nu tingar han mig att smyga ut lite senare!! så ska göra det snart vettefannnn hur det kommer gåå hahah!! sen vi ska typ till staan sen röka vpipa som alltid dom har saknat mig så jävla mycket förstår ni hahaha! nu ska jaggåoch klä på mig och sen så måste jag äta nått
cya!


Kommentarer
Postat av: alex

du älskar mig ändå jag vet ;)

2009-08-07 @ 19:36:42
Postat av: Sibel

haha ja såklart att jag gör =D

2009-08-07 @ 19:37:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0